2011年4月5日 星期二

有進步

今日帶菲比去寵X村問下


可唔可以將剩下來o既沖涼套票當$用,


佢話唔可以,咁唯有比佢試多次啦!


如果情況真係唔樂觀o既話下次就唔o黎啦!


結果去接佢時個店員話佢今日好好多,


無咁惡,可能上次係未習慣喎!


咁就好啦!佢無再咬傷人,


我都放心d...



菲比,點解個樣咁愁o既!



菲比﹕因為我知道又要去沖涼囉!



你唔想靚靚咩!



菲比﹕咁點解要出去沖喎!



因為人o地沖得乾淨d囉,


我唔識同你沖丫o麻!


不過我會嘗試多d同你沖涼o架!


4 則留言:

  1. 貴婦鴨仔團 - 媽媽Catherine2011年4月5日 晚上7:06

    自己沖啦,其實好好玩~~ 不過我都成兩年先習慣到~ 初頭剪到佢地好肉酸,而家都叫接受到~
    [烈女菲比04/06/2011 12:19:00]菲比沖涼時好唔合作o架,佢唔肯企係個盤到,要企係出面,又唔肯企定定,最難控制就係吹毛果時...我盡都一次出去沖,一次自己沖,不過我想盡快用完果五次套票先...

    回覆刪除
  2. 貴婦鴨仔團 - 媽媽Catherine2011年4月5日 晚上11:49

    慢慢黎啦! 比心機呀! 你一隻都還好~ 出去沖都係一百幾十~ 我8隻.....出去沖要一千幾百 @@ 我而家先知原來我地住得好近~
    [烈女菲比04/06/2011 21:04:00]哈哈,一千幾百可以比菲比沖十次八次啦!
    你都住係大埔...

    回覆刪除
  3. 圓咕碌 : 試吓自己同佢沖涼啦 , 唔係咁難架 ~!!
    [烈女菲比04/06/2011 21:05:00]我都會繼續嘗試同佢沖涼,不過暫時都係自己沖一次,出去沖一次先...

    回覆刪除
  4. 加油呀~
    [烈女菲比04/06/2011 21:08:00]希望佢大d唔會啦!佢今日表現都幾好,因為我抱住佢睇o野時,有個ee摸佢我都唔知,佢仲要好乖咁比人摸,個ee仲話佢隻狗細個都係咁,大大下見多d人就唔會...希望菲比好似佢講咁啦!

    回覆刪除