之前買比菲比o既牙骨,
每次見到佢咬都覺得好得意,
菲比﹕我咬...我咬...我咬咬咬...
咬咩都鐘意趴係我個身到咬...
佢真係會自己攞住o黎咬o架!
想影張靚d正面,唉!諗下算啦!
依張影得好攪笑...
d牙仔開始生翻啦!
真係越睇越似SNOOPY呢?
無牙婆菲比...
係呀~勁似呀[烈女菲比04/11/2011 18:39:00]你係唔係話勁似SNOOPY呀! 黑色SNOOPY...
我之前都有問我老公,點解boo仔甩牙個時我地冇見過佢冇牙 因為我個時冇諗起佢會有個窿,所以冇睇佢d牙仔,好鬼後悔, 依家我成日"步"住丫bell幾時甩,要影佢相[烈女菲比04/12/2011 08:12:00]因為我怕佢好似佢媽媽咁,有雙重牙呀!所以成日都會睇下佢有無甩牙仔囉...
圓咕碌: 菲比 , 我都係咁食骨骨架~!! 有時仲會兩隻手捧住食添~!! [烈女菲比04/12/2011 16:40:00]菲比都成日兩隻手捧住食o架!
係呀~勁似呀
回覆刪除[烈女菲比04/11/2011 18:39:00]你係唔係話勁似SNOOPY呀!
黑色SNOOPY...
我之前都有問我老公,點解boo仔甩牙個時我地冇見過佢冇牙
回覆刪除因為我個時冇諗起佢會有個窿,所以冇睇佢d牙仔,好鬼後悔,
依家我成日"步"住丫bell幾時甩,要影佢相
[烈女菲比04/12/2011 08:12:00]因為我怕佢好似佢媽媽咁,有雙重牙呀!所以成日都會睇下佢有無甩牙仔囉...
圓咕碌: 菲比 , 我都係咁食骨骨架~!! 有時仲會兩隻手捧住食添~!!
回覆刪除[烈女菲比04/12/2011 16:40:00]菲比都成日兩隻手捧住食o架!