29-10-2012
去完沙頭角,就同屋企人去上水食午餐,
因為嗰頭無可以比狗入o既餐廳,
所以嘗試咗第一次獨留菲比係車,
嗰大約九個字真係無刻安樂過,
我細佬就擔心菲比搞破壞,走去車頭食咗d蝦乾,
我就擔心佢驚多過曳,佢見我唔到,
你攞支搶指住佢個頭佢都未必肯食啦!
更何況宜家得佢一個係駕車度,
佢肯定震過貓王...

呢堂多咗好多新道具吖!
平時用開o既欄都翻新晒,好可愛!

唔知係咪困咗係車度九個字,
心情麻麻又無咩動力,
所以可以影到佢咁清楚...

菲比﹕要影好快d影喇!
我無幾何會咁慢動作o架!



菲比第一次上日板,
玩開sir滑梯o既菲比應該無難度掛...




出戶外玩障礙啦!
心情又唔同晒...





不過都係唔多願玩,一放每次都即時走翻埋位,
菲比好叻女, 識玩咁多障礙
回覆刪除[烈女菲比11/10/2012 22:04:42]菲比唔多肯玩,其他同學仔就真係叻叻...