第一日全職湊B,一切順利,
只係我阿爸煩咗D,臭B一喊唔係話佢肚餓就話佢開大,
只係睇一陣,臭B一喊就叫開奶比佢,佢肚餓...

一早見到姑媽就即刻笑,抵姑媽為咗妳辭工唔做o既(藉口)

臭B﹕姑媽我哋宜家做咩好呢?

臭B﹕姑媽,表姐瞓咗係我身上邊呀!

臭B﹕唔係化姑媽,沖涼妳都影

要影得我靚D喎!

呢頂帽我諗如果媽咪係度一定會整比臭B,
宜家媽咪唔係度,等我幫佢整比臭B啦!
臭B﹕姑媽咁熱我唔戴帽呀!

戴黎影張相之麻,咁咪乖囉!
只係我阿爸煩咗D,臭B一喊唔係話佢肚餓就話佢開大,
只係睇一陣,臭B一喊就叫開奶比佢,佢肚餓...

一早見到姑媽就即刻笑,抵姑媽為咗妳辭工唔做o既(藉口)

臭B﹕姑媽我哋宜家做咩好呢?

臭B﹕姑媽,表姐瞓咗係我身上邊呀!

臭B﹕唔係化姑媽,沖涼妳都影

要影得我靚D喎!

呢頂帽我諗如果媽咪係度一定會整比臭B,
宜家媽咪唔係度,等我幫佢整比臭B啦!
臭B﹕姑媽咁熱我唔戴帽呀!

戴黎影張相之麻,咁咪乖囉!
頂帽自己織架? 好靚呀
回覆刪除[烈女菲比11/10/2012 22:04:03]係用毛巾聯o架!好彩當年媽咪幫人整時偷咗師,唔係我諗宜家無咩人識整啦!