返埋今日工,星期一起我會做全職無牌主婦大約兩個月啦!
哈哈!點解要叫全職無牌主婦呢?
因為我未結婚,所以唔會係主婦,
但係我打後大約兩個月都會做家庭主婦做o既嘢!
湊臭B啦!晒衫啦!煮飯啦!
掙在唔使打掃啫...

自從媽咪入咗院,我哋就計劃請個姐姐返黎,
可以照顧媽咪同臭B,姑媽仲話姐姐未黎前,
媽咪未出院或者無能力照顧臭B佢都可以幫手...
媽咪走前嗰日姑媽同佢講叫佢放心休養,
如果臭B無人湊佢會幫手湊,
媽咪仲好開心同佢啲妹講,我哋姑媽幫手湊BB...

點知世事難料,姐姐未請媽咪就...
辦好媽咪後事後,我哋去睇姐姐,
想要一個未黎香港做過o既!
又要一個唔怕狗兼鐘意狗o既!
結果最快都要十一月中先可以到香港。

臭B媽媽十月三日就開始返工啦!
咁唯有叫姑媽幫手湊個半月,
我湊到返工前抱比姑媽,BB媽媽放工去接臭B...
一切計劃好晒,到臭B媽媽返工嗰日,
上晝我係屋企湊B,到要預備返工一刻,
覺得好唔捨得,好想唔返工湊臭B,
抱完比姑媽轉身走嗰刻真係好想喊...
所以開始諗不如唔好做,反正都好唔想做呢份工,
辭工係屋企湊臭B到姐姐黎啦!

考慮咗兩日,最後決定辭工湊B,
因為實在無法接受我抱湊B去姑媽屋企,
然後走咗去返工,嘻嘻!其實係藉口,
因為自己都好唔想做呢份工...

臭B咁可愛,真係日日對住佢都唔會厭呀!

臭B妳係我哋家第一個BB,簡直係萬千寵愛於一身,
每個人聽到我有咁決定都讚成,
唔係就話點解唔比我湊呀!等我都玩返個零月啦!
個個都掙住湊臭B,你話我呢個姑媽又點會捨得你呢?

希望呢個幾月妳唔會比姑媽寵壞啦!
菲比媽, 臭B真係好可愛呀, 不如唔好請姐姐啦, 你全職湊BB, 我擔心你到時反工會好唔捨得臭B呀....
回覆刪除[烈女菲比11/06/2012 21:02:58]我鐘意湊B,但係如果真係全職湊B又做家務就...同埋佢o地始終都唔係咁鐘意菲比咁快同bb接觸,我湊臭B,菲比實跟係身邊,佢每日都問我點解BB個身咁多黑色毛...