2012年10月4日 星期四

開燈


第二日,叫另一個堂妹幫我買過,

終於都買啱啦!可以練開燈啦!

不過...



就係菲比唔夠力開燈,

呢張係我開黎辦o野影下相o既!



不過好快就解決咗開題,

菲比終於開到燈啦!



呢張都係扮o既!

因為佢開得到,影相都影唔切,

唯有拍片啦!



師傅知道菲比識開燈,就借咗呢盞燈比我o地,

呢盞仲易開,不過無膽鬼菲比起初都好驚盞燈,

要不繼燈燈生食物先可以引到佢開燈...



攞出黎唔夠半個鐘,菲比就開到燈啦!



呢盞未改裝,所以都係開唔到,

攞黎玩住先咋



菲比﹕盞燈食唔食得o架呢!


菲比﹕我做到,快d獎雞雞啦!



菲比唔夠力開燈





2 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年11月4日 晚上11:02

    菲比好叻女呀, 下次出黎表演俾我地睇
    [烈女菲比11/05/2012 15:12:18]出去仲未試過,唔知佢肯唔肯做呢?

    回覆刪除
  2. 點解要訓練開燈呀?train咩架?
    [烈女菲比11/10/2012 14:05:02]只係貪得意,無咩特別,都可以訓練佢服從o既!

    回覆刪除