之前上網見到有人賣狗衫,
仲要係$99有十二件衫,
佢話狗狗大得快,
未來得及折個牌就唔啱,
有大有細九十九蚊十二件,
我都知唔會係全新的,
不過見到佢張相十二件衫疊埋一齊,
應該係比較靚的放面,
但就面頭果幾件我都幾鐘意,
所以就決定買咗佢啦!

睇下幾大埋頭...

依兩件太大件,
諗住比朋友兩隻北京狗...

依件我之前都想買,
不過又覺得太男仔,又無啱碼,
一係太大,一係太細...

仲有件黑色,諗住比芝麻仔,
但芝麻仔又黑色,
可能比糖糖...

狗仔禮服一件,又係黑色,
唔知芝麻仔著咗會點呢?

依條裙仔我都買咗比菲比,
不過就買咗十六碼,太大件,
依件十二碼,又好似太短喎!

狗bb工人褲...

都係狗bb的,好細條...

一大一細,好得意,
不過兩條菲比都唔啱著...

依條都好鐘意,
菲比應該啱著...

依件諗住比芝麻仔...

依條就係吸引我買依堆衫o既原頭...

依頂帽係送的...
依堆衫已經我加工清理,
因為實在太多狗毛,
我要續件用膠紙清潔,
之後洗乾淨先影相。
如果話係新o既就無可能喇!
我諗可能著過幾次,
所以仲好新淨...

菲比﹕唔係掛,又買衫比我...
一買就買左咁多件 菲比可以慢慢著 不過好似好多件都吾岩菲比著
回覆刪除我地平時好少買衫比佢地家 因為都係冬天果陣先著
[烈女菲比07/29/2011 21:04:00]依堆衫係一次過買的,$99十二件,有大有細,得幾件啱菲比著,不過都抵翻晒啦!仲有D可以送比人...
我鐘意條牛仔裙呀, cobe 啱唔啱呀, 讓比cobe呀!!!
回覆刪除[烈女菲比07/31/2011 15:49:00]下次攞比你...