2011年7月23日 星期六

躲狗狗(躲貓貓)

尋日,


菲比無端端自己係到玩躲貓貓...



我﹕菲比,你唔係瞓覺咩...



菲比﹕係呀!


我搵緊個舒服o既地方丫o麻...



我﹕依家個枕頭都比你霸咗啦!


仲未夠舒服咩!



菲比﹕好似依度暖d喎!



我﹕菲比,妳依d叫躲貓貓呀!



菲比﹕但係我係狗喎!


應該叫躲狗狗啱d喎!



我﹕不停的phoebe,phoebe....


個衰妹即刻九秒九搵地方出翻o黎...


轉頭又入返去,


我又phoebe,phoebe...


佢又出翻o黎...


幾次之後...



睇下菲比攰到丫...


4 則留言:

  1. 雪雪都好鍾意同佢張床仔玩摔角架!! hehehe
    [烈女菲比07/24/2011 23:07:00]有時覺得好得意,不過菲比宜家唔瞓自己張床仔,瞓我個枕頭囉!好彩佢淨係揀一個咋...

    回覆刪除
  2. 好采佢地冇咁樣玩我個枕頭咋 我得一個 都吾知點比佢地玩啊
    [烈女菲比07/25/2011 10:46:00]哈哈!我有四個枕頭,兩個上格床,兩個下格床,佢之前都無玩o架!係上次我堂妹兩姐妹o黎瞓,我舖地下比細果個,係上格床攞咗個枕頭落o黎!菲比對果個枕頭就一見鐘情啦!見比咁鐘意就比佢啦!

    回覆刪除
  3. Boo & Bell2011年7月25日 晚上10:22

    好似丫bell,丫bell又係好鐘意周圍捐, 成日捐入被玩
    [烈女菲比07/26/2011 20:12:00]菲比捐咗入被會發癲,因為佢唔鐘意咩都睇唔到,,,

    回覆刪除
  4. 圓咕碌: 菲比玩得熱哂呢~!!
    [烈女菲比07/28/2011 09:44:00]我諗佢攰多過熱,因為開行冷氣,應該唔會熱掛!

    回覆刪除