2011年7月28日 星期四

絕唔絕育好

其實依個問題都諗咗好耐,


到底同唔同菲比


絕育好呢?



之前都有諗過如果要做


就係菲比六個月前做,



但有朋友話最好等佢起咗一次水先,


宜家又聽blog友話醫生話


起水前做第二時患乳癌的機會係零,


起水後做就仲有機會會患乳癌,



咁我係唔係要趁菲比仲未起水


就同佢絕育呢?



不過又好想菲比做一次媽媽喎!



真係諗到頭都痕埋...



最近依d相都影到菲比好愁呢?


唔通佢都知道我煩緊幫唔幫佢絕育...



菲比﹕媽媽,妳要幫我絕育,


係唔係要問過我先呢?


我都好想做媽媽喎!


(嘻嘻!全部都係設計對白)


 


其實係唔係要搵動物傳心術師,


問下菲比想唔想絕育呢?


我仲想問下菲比點解唔比人摸,


係街到人o地想同佢玩下,


佢就吠爆人...


要問其實好多o野都想問,


但唔知準唔準呢?


又唔知有咩途徑搵動物傳心術師呢?


5 則留言:

  1. 個個都幫佢地d仔女諗絕吾絕育好諗到頭暈
    我地都係諗住比奶昔同芝麻做左一次爸爸媽媽之後就幫佢地絕育
    我有睇過一本書叫動物傳心師 佢係講動物傳心術果d
    我記得本書好似講過話其實佢地吾係樣樣都明係咩意思 同埋呢d都係比你參考下佢地既意見
    你影d相好令呢 可以影到菲比個樣 我地成日都影吾到芝麻個樣
    [烈女菲比07/29/2011 21:16:00]係呀!我都想比菲比生一胎,不過可能係一至兩年後o既事...有時又諗不如到時搵過隻啦!但又好想比菲比試下當媽媽喎!真係唔知點算好...
    菲比依排都好合作,影相會望下鏡頭,但都要零食引佢望實鐘頭,如果唔係佢會郁...以前都影唔到個樣,因為個相機近d都唔得,但換咗部新相機後,菲比無咁抗拒依部相機,我可以將部相機放到好近,佢都ok喎,所以影得佢個樣清楚d...

    回覆刪除
  2. 請考慮清楚如果生會點樣處理bb, 先好決定俾菲比生
    因為當初我都有諗過生, 只係最後覺得照顧唔到全部, 亦無信心可以選擇適合嘅人, 所以打消咗念頭
    當然其中一個非常主要因素係, 我仲未想分薄奶茶麥皮嘅愛住
    [烈女菲比07/29/2011 21:19:00]其實宜家已經有好多人排住隊收留菲比d狗bb,因為菲比媽媽當時只生三隻,仲有d親戚分唔到狗b,所以佢o地話如果菲比生記住比佢o地先,當然到時我可能會唔捨得,所以要等細佬買到樓,同爸爸媽媽搬咗先,到時我一個人住,想養幾多隻都得啦!

    回覆刪除
  3. 我就覺得如果係自己既bb(即係菲比既bb)咁樣好似會親密多d
    我之前都諗過好吾好比奶昔同出面果d人配 但係諗諗下
    如果生左之後 第時芝麻又生 咁樣照吾照顧到佢地
    個bb只係奶昔既 如果第時芝麻對佢吾好 咁個bb咪好慘
    所以都係打消左呢個想法
    [烈女菲比07/29/2011 23:12:00]既然你兩隻狗都唔係同胎,咁我覺得奶昔同芝麻自己生會好d,到時你教bb時想打bb,可能媽媽同爸爸一齊阻止你,到時就唔知好嬲定好笑,因為到宜家,菲比係媽媽身邊我o地都打唔到佢o架!因為佢媽媽仲會好保護佢o地...

    回覆刪除
  4. 諗清楚先啦! 再唔係問下醫生意見
    [烈女菲比07/30/2011 17:46:00]有好多時間比我諗,因為就算比菲比生,都要一至兩年後先會比佢生...

    回覆刪除
  5. 我以前都有你這樣的想法, 覺得Memory天生天養, 就算不讓牠生, 都不用夾硬要牠做手術. 不過自從發現牠有乳腺腫瘤, 又同時發現牠有肝問題, 我就有另一種想法. 因為年輕做手術, 牠身體好, 只要專心應付一種手術的狀況就夠了. 幸好, 糾纏了一年後, 終於可以冒險幫牠做絕育手術, 做完手術後, 就再無發現牠的腫瘤又增大跡象, 表示對牠有幫助.
    不過有一點我和你不一樣的, 就是我從來都沒有打算Memory做媽媽, 因為我知道我無能力養牠的所有兒女, 又無能力肯定其他人可以好好照顧牠的兒女, 所以我再養狗都是收養的.
    至於熙熙, 等牠適應我家生活後, 我都會帶牠去做絕育手術.  
    [烈女菲比07/30/2011 17:52:00]其實我都知道絕育對狗狗的身體係好,但我自己又想養多一隻,如果要收養或買其他的,我想不如等菲比生一胎,因為始終由bb睇住佢大,感情會好一些,因為我都係由bb一路睇住菲比大,所以我同佢o既感情好過同之前o既bebe好多好多,不過都唔急於要決定住,因為要比菲比生都要等多一至兩年,同埋如果佢生的話都已經有人要佢d狗bb,我絕對唔會將d狗bb隨便比人的...

    回覆刪除