七月的最後一日,
亦係一個無聊的星期日,
對我來講就係無聊,

但對菲比來講就比以往的星期日好,
因為全日都同我係埋一齊...

本來諗住帶埋佢去飲茶,
之後同阿嫂佢o地帶阿Q同菲比去反,
所以今朝試咗幾次入狗袋,佢都肯坐低,

淨係個頭係袋出面,
臨出門口,我阿爸話帶佢去,一陣...
我話飲完茶同阿Q一齊去反下,
佢話佢o地下陣返大陸,
阿Q都要過o黎...

開始有d動搖,不過又同菲比戴咗狗帶,
同佢講都係唔帶你去喇!

佢即時比個唔開心樣過你睇,
唉!無辦法啦!唯有試下...

睇下o唔ok,ok的話有下次,
唔ok的話就要等遲d再試過...

差不多到酒樓,想放菲比入袋,
佢c都唔肯,於是諗住放係coco到一陣,

但菲比又會咬人,個狗袋又無得困住菲比...
最後都係帶翻上茶樓,上半身係我大脾到,
下半身係我阿嫂大脾到,

我o地兩個就變咗單手人...
飲完茶落coco到傾咗一陣,

就同菲比返屋企啦!
無無聊聊又同佢影下相啦!

今日又幾合作喎!

真係無聊得很呀!
又搞下相啦!
今就一日...
星期日我都係好無聊咁過左
回覆刪除[烈女菲比08/01/2011 19:49:00]原來放假真係會好無聊...