菲比越來越揀食,
之前仲可以煮一次食兩至三餐,
但宜家食咗一餐,第二餐就唔食,
唉!咁以後都唔可以一次煮咁多...

見佢幾鐘意湯,
所以整咗雞柳、鴕鳥肉、翠肉瓜湯飯。

菲比又係廚房等食。

都係一狗一兜...

菲比好鐘意,連食兩餐...

翠肉瓜、薯仔、雞柳加鴨胸...
第一餐菲比都係九秒九食完,
但第二餐就唔要lu...

有一日煲南瓜西米露,
未落糖前(不)起一d,用來浸糧...

加d南瓜蓉比佢...

但菲比lam咗幾啖就唔要...

見佢唔食,就烚咗雞柳同蛋,
變咗雞柳烚蛋撈南瓜蓉...

九秒九無晒...

就係依條纖腰,
令我唔捨得要佢捱餓,
迫佢食乾糧,
所以有時間的話都希望
可以隔日煮比佢食。

牛肉碎...

薯蓉...

牛肉撈薯蓉...

又係食咗一餐,仲有兩餐份量唔肯食。
我都係時候要學習下控制份量...
菲比真係有口福啦, 我今晚都試下第一次整HM比薯仔食, 係紅蘿蔔加雞胸加乾, 又係唔洗5分鐘食完, 但過左一陣就嘔左一啖出黎. 可能份量多得濟..
回覆刪除[烈女菲比07/16/2011 22:20:00]無辦法啦!菲比真係太瘦啦!唔想再餓佢,唯有自己煮,不過都係由以前一星期一至兩餐到宜家三至四餐,菲比有時食完HM後都會食一些乾糧,反而就咁比乾糧佢就一時時,有時真係兩日唔食都得...
我未試過用紅蘿蔔,因為試過比煲完湯o既紅蘿蔔菲比食,之後佢d便便好爛,所以到宜家都無用過紅蘿蔔...