又係菲比午餐時間,
菲比今個星期食過咩呢?
鴕鳥肉、雞柳加菜心...
睇下個衰妹心急到呢?
等食樣...
有一日焗開鬆餅,
整咗幾個無糖o既過菲比嘆...
鴨肉、雞柳、翠肉瓜蕃茄粥,
唔知係唔係太酸呢?
菲比食咗一半嘔喎!
又等食樣...
牛蹍、雞柳加翠瓜通粉...
依個等食樣真係可愛喇!
原來等食雪條...
一啖無咗lu...
今次帶菲比去沖涼特別
叫寵物店同佢d眼仔附近o既毛剪短d,我要見到對眼仔...
日日既午餐都好好味啊 菲比你個等食樣好得意[烈女菲比07/29/2011 21:11:00]嘻嘻!唔係日日煮o架!只係隔日或兩日先煮,然後食兩至三餐,之前都可以的,不過最近就最多食兩餐,第三餐就...
你d lunch好豐富呀, 唔該order一份..hehe[烈女菲比07/30/2011 17:45:00]要邊份先,我次次都用唔同材料,不過其實用來用去都係果d,只係依樣加果樣咁,最常用都係雞柳,差不多次次都有...
菲比成日有homemade食,真係開心,但佢仲食唔食狗糧呢?[烈女菲比07/30/2011 23:05:00]就係因為佢唔食狗糧,所以先自己整比佢食,之前都有諗過餓佢幾餐,唔比其他o野佢食,等佢食翻狗糧先,但發覺佢點餓都唔食,但如果自己整比佢食,佢食完後我再比d狗糧佢,到我起身時d狗糧好多時都會無晒,所以繼續整比佢食啦!宜家菲比肥返d,可愛d,都覺得值得o既!
日日既午餐都好好味啊 菲比你個等食樣好得意
回覆刪除[烈女菲比07/29/2011 21:11:00]嘻嘻!唔係日日煮o架!只係隔日或兩日先煮,然後食兩至三餐,之前都可以的,不過最近就最多食兩餐,第三餐就...
你d lunch好豐富呀, 唔該order一份..hehe
回覆刪除[烈女菲比07/30/2011 17:45:00]要邊份先,我次次都用唔同材料,不過其實用來用去都係果d,只係依樣加果樣咁,最常用都係雞柳,差不多次次都有...
菲比成日有homemade食,真係開心,但佢仲食唔食狗糧呢?
回覆刪除[烈女菲比07/30/2011 23:05:00]就係因為佢唔食狗糧,所以先自己整比佢食,之前都有諗過餓佢幾餐,唔比其他o野佢食,等佢食翻狗糧先,但發覺佢點餓都唔食,但如果自己整比佢食,佢食完後我再比d狗糧佢,到我起身時d狗糧好多時都會無晒,所以繼續整比佢食啦!宜家菲比肥返d,可愛d,都覺得值得o既!