其實對於菲比o黎講,
佢應該都唔會仲有好多的第一次,
因為佢都過咗好多的第一次...
而今次的第一次就係...
唔係第一次紮頭髮,
而係第一次可以紮咗成十個鐘...
本來諗住同佢影完相就除咗佢的,
因為一開始佢就不停想整甩佢,
要我出動零食先望竟頭,
轉頭又狂R想整甩佢...
所以都諗住影完想同佢除...
但影完相之後佢又好似
習慣咗有條橡根係頭喎!
所以尤得菲比繼續紮住佢...
又可能今次我紮得太緊啦!
到我瞓醒佢仲紮住條橡根...
今次真係第一次可以由早紮到晚...
可以紮咁耐真係好叻啊[烈女菲比08/23/2011 19:41:00]我都估唔到呀!仲以為起身會唔見咗條橡根添...
可以紮咁耐真係好叻啊
回覆刪除[烈女菲比08/23/2011 19:41:00]我都估唔到呀!仲以為起身會唔見咗條橡根添...