其實都唔知菲比鐘唔鐘意夾夾仔的,
只係自己覺得靚靚,跟本就唔知道狗狗係唔係真鐘意,
佢掙札,不停抓,又會比人鬧...

菲比﹕我都話我唔鐘意夾夾仔啦!

媽媽﹕但係我買咗好多夾仔比你喎!

菲比﹕我一早都叫你唔好買啦!

菲比﹕又唔聽狗講...

媽媽﹕不過菲比夾夾仔真係好靚喎!
菲比﹕咁又係喎!
不過我唔夾夾仔都好靚喎!
媽媽﹕ZZZZ


菲比﹕媽媽又要我夾夾仔...

媽媽﹕都話你夾夾仔好靚靚丫!

菲比﹕我唔制呀!我今次唔會屈服啦!

菲比﹕媽媽點算呀!我變咗獨眼狗呀!


菲比﹕又要我戴口水肩...
只係自己覺得靚靚,跟本就唔知道狗狗係唔係真鐘意,
佢掙札,不停抓,又會比人鬧...

菲比﹕我都話我唔鐘意夾夾仔啦!

媽媽﹕但係我買咗好多夾仔比你喎!

菲比﹕我一早都叫你唔好買啦!

菲比﹕又唔聽狗講...

媽媽﹕不過菲比夾夾仔真係好靚喎!
菲比﹕咁又係喎!
不過我唔夾夾仔都好靚喎!
媽媽﹕ZZZZ


菲比﹕媽媽又要我夾夾仔...

媽媽﹕都話你夾夾仔好靚靚丫!

菲比﹕我唔制呀!我今次唔會屈服啦!

菲比﹕媽媽點算呀!我變咗獨眼狗呀!

媽媽﹕我都唔知呀!唯有等佢自己跌落o黎啦!
菲比﹕要等到幾時呀!...
菲比﹕要等到幾時呀!...

菲比﹕又要我戴口水肩...
菲比夾夾仔真係好得意啊.我見人地其他poodle夾夾仔都好得意.不過我就吾係咁中意同佢地夾啦
回覆刪除[烈女菲比09/03/2011 21:00:26]哈哈!女仔當然要扮下靚靚啦!不過菲比唔係咁鐘意,我宜家每日同佢夾一陣,等佢慢慢適應下先,希望大D佢就唔會咁抗拒啦!