2011年8月7日 星期日

九個月慶生下水禮

尋日早上食完羊肉卷後,


我o地下晝約埋菲比媽媽去海灘反,


都係菲比第一次游水,


本來帶埋芝麻仔去的,


但堂妹怕帶埋芝麻仔好麻煩,


因為芝麻仔係超級黐媽b,


係黐生佢果個媽媽...


妹妹行遠小小又唔得,


我o地行佢前面又唔得,


所以最後都無帶芝麻仔去,


佢無得同菲比一齊九個月慶生下水禮...



成日都話想整個蛋糕比佢o地,


今日終於對現啦!


蕃薯三文魚芝士蛋糕...



用多咗o既三文魚同


蕃薯加小小忌廉舖面,


然後用狗餅砌咗菲比同芝麻仔個名,


哈哈,無9字,所以用P字調轉當9字...



之後帶去堂妹到,


同佢o地慶祝一下先,


影咗好多張都無一張三母子的合照,


更可況要同蛋糕影...


之後就出發去三門仔的沙欄...



燒咗一陣o野食,見佢o地咁悶,


所以同佢o地行去海邊反...



瘦瘦菲比...



兩個都好驚,唔肯行得太遠...


菲比行行下差錯腳,跌咗落水﹐


濕咗水的菲比好似好細隻...



見反正都濕咗,就同菲比去游下水...



菲比不停掙扎...



起初好多水花,佢又超驚驚,


好彩好多帶狗去游水的人,


教我o地點教佢o地游水,


一放落水都係好多水花,


但游多兩游就無晒水花


游得好好啦!...


菲比仲游得好過媽媽添...



見唔見白色果隻貴婦狗,


佢好鐘意搵菲比反...



好似bb咁嗲...



因為菲比好驚...



菲比的濕水狗仔樣!



越游越叻叻...



趁未天黑同菲比影翻d合照先...



之後去寵物店沖涼,


靚靚咁返屋企...


我o地七點四到愛?站,


佢o地唔肯同菲比沖,


因為收九點,所以沖唔切禾﹐


咁點算呀!游完海水﹐


我搞佢唔掂喎!



最後行遠d去朗朗到沖,


我覺得佢o地沖得好d的,


不過就行得遠咗d,


宜家又咁熱,所以就係愛?站沖,


宜家兩邊都有套票,


如果繼續自己沖一次,


出去沖一次的話,


菲比有排都唔使比$沖涼住啦!



返到屋企發現,件衫有血蹟,


後來去接佢時老闆娘問我


菲比係唔係整親,


佢有兩隻腳\手指損咗,


可能係佢淨扎返中間果條路時


比側邊的殼整損啦!


仲以為佢大個女添...



條頸比佢抓到花晒...


唱完K,我地有後備公仔...


依個係產自中國的...


(唱完K,我o地有三次抽公仔咭,


菲比都有份...)


 


哈哈!尋日收工後無瞓過,


整完蛋糕就去玩,


一路玩到夜晚兩點幾,


又心急打咗編blog去,


今日睇返完來打錯好多字,


仲有d唔知打咗咩添...


點解會打依隻公仔產自中國呢?


我真係唔記得啦!


唔知係唔係打果時發緊夢呢?


4 則留言:

  1. 咁d 血漬乜嚟的? 佢隻腳損咗?
     
    [烈女菲比08/08/2011 12:31:00]係呀!可能佢成日都想上翻中間果條路,但果條路側邊好多殼,可能就咁抓損咗掛!唔怪得之佢游完唔肯落地,要我抱啦!我d親戚仲話我寵壞佢添...

    回覆刪除
  2. 菲比~游水好唔好玩呀!
    [烈女菲比08/08/2011 14:14:00]菲比﹕我暫時一d都唔覺得好玩,好驚驚,係媽媽迫我茖海的...

    回覆刪除
  3. 芝麻仔宜家都仲咁黐媽媽 係咪媽媽好錫佢啊
    菲比第一次遊水就去海灘遊 好吾好玩呢
    [烈女菲比08/09/2011 09:19:00]係呀!妹妹好錫芝麻仔o架!唔好話芝麻仔丫!係堂妹屋企我o地想打菲比都唔得呀!所以芝麻仔係超級黐媽B...
    菲比﹕媽媽唔理好唔好玩,係都迫我落海游,其實我好驚,仲整損咗D手仔腳仔添...

    回覆刪除
  4. 9個月已經慶祝定生日呀! 你mame真係錫到你燶呀
    [烈女菲比08/09/2011 16:52:00]菲比﹕我阿媽話第一年每個月慶祝一次,每個月收一次禮物,之後就要每年一次lu...

    回覆刪除