以前o既菲比,好知醒,
郁一郁佢都會醒,
但宜家o既菲比,
有時真係最多打開眼望下你,
之後又...

有無咁攰呀!

見唔見到菲比個嘴邊有塊o野呀!
係佢隻絲瓜鞋,
以前一隻可以食成個幾星期,
宜家一陣就淨翻隻鞋底lu...

竟然比我咁搞都唔醒...

再加埋個夾上個頭度,
一開始呆呆地...

隔咗一陣先發覺...
睇返菲比第一次夾夾仔o既想,
真係唔可以唔講一句女大十八變呀!

當時未夠兩個月的菲比,
真係成個公仔咁呀!
個夾夾係個頭到好似好大個咁。

宜家都一樣咁可愛,
不過個夾就好似細咗好多咁...

唔好以為果舊白色o野係零食,
其實係一條手巾仔,
我將條手巾仔綁咗係菲比條頸到,
佢成兩三個鐘後先整甩,
又係新突破,以前一陣就比佢整甩啦!

菲比始終都唔係咁鐘意夾夾仔,
唔通真係要比晒d夾仔腰腰,
但腰腰執佢大家姐d夾仔都有排用啦!

今次菲比都幾合作,比我影咗好多相,
真係要多謝...d零食喇!

轉個方法夾,向右望...

向左望...

向前望都唔起眼o既...

不如咁夾啦!當堂靚晒...

不過菲比就唔多開心呢?

叫極都唔笑...

影完相比舊零食佢,
以前咬依d骨骨時係可以影到d好靚,
好可愛o既相的,
不過今次影咗幾十張,
都無一張清楚,
因為佢郁得太快啦!
依一刻見到個鏡畫面好靚,
點知影出o黎就...
菲比,希望妳越變越可愛,
越變越乖,咁就好lu...
係時候要瞓翻覺好o既!
發下夢都好丫...哈哈哈!
圓咕碌 : 菲比越大越可愛呢~!!
回覆刪除[烈女菲比08/05/2011 10:24:00]我都覺呀!仲越大越惡添!
菲比宜家都好令女家 不過菲比你有冇咁眼訓
回覆刪除[烈女菲比08/05/2011 10:26:00]我諗貴婦狗個樣都唔差o既!
係囉!我懷疑佢夜晚係籠到係無瞓覺囉!唔係點解會眼瞓成咁...
其實如果佢唔惡人, 佢真係好可愛的.
回覆刪除[烈女菲比08/05/2011 10:28:00]係呀!唉!有時人o地想同佢玩,佢就吠爆人...
佢吠人都好過咬人, 起碼發出警號先.
回覆刪除[烈女菲比08/06/2011 14:13:00]其實人唔模佢,佢係唔係咬人的...
所以發出警號的應該係我,每次見有人想模佢,我都要同人o地講,佢係惡狗,唔比人模...
菲比越大越懶訓呀...hehe
回覆刪除[烈女菲比08/06/2011 14:14:00]係呀!我真係懷疑佢夜晚無瞓到呢?