之前上網見到有人做咗d貴婦公仔,
又有黑色喎!不過就好似貴咗d,
又諗起係fb見過朋友
做咗隻比另一個朋友,
所以就問下佢得唔得閒幫我整隻菲比,
點知佢話菲比d毛鬈,比較難整,
不過佢都買咗轉整鬈毛o既毛...
其實我想問佢自己整難唔難,
我想親手整隻菲比呢?
不過佢最近搬屋,所以無時間...
真係好可愛呢?
似唔似菲比呀!
好似啊 大家都係伸左條脷仔出黎 其實我都好想試下自己整家 不過好似好難咁[烈女菲比08/07/2011 08:59:00]係囉!最驚買晒材料、工具,但咩都整唔到...
D公仔好得意呀!黑色嗰隻伸晒脷仔幾似菲比呢!另外cream色嗰隻又幾似我家 bibi 喎![烈女菲比08/08/2011 14:12:00]係喎!不過要二百幾蚊一隻,好似貴咗d,但諗翻人o地要買材料,又要用時間去整,其實都可以接受的,如果我朋友唔幫我整菲比,我都可能會買翻一隻...
好似啊 大家都係伸左條脷仔出黎
回覆刪除其實我都好想試下自己整家 不過好似好難咁
[烈女菲比08/07/2011 08:59:00]係囉!最驚買晒材料、工具,但咩都整唔到...
D公仔好得意呀!黑色嗰隻伸晒脷仔幾似菲比呢!另外cream色嗰隻又幾似我家 bibi 喎!
回覆刪除[烈女菲比08/08/2011 14:12:00]係喎!不過要二百幾蚊一隻,好似貴咗d,但諗翻人o地要買材料,又要用時間去整,其實都可以接受的,如果我朋友唔幫我整菲比,我都可能會買翻一隻...