2012年3月5日 星期一

打針


尋日無去到打針,今日先去...

好驚菲比會咬醫生,因為菲比宜家仲係好抗拒男人,

又唔肯比陌生人掂!邊個掂就咬邊個,

更可況仲要攞住支針桔佢添...

所以都問定師姐有咩方法可以令菲比安心d,

唔好驚,一切準備好晒就...





沖涼啦!打完針一個星期唔可以沖涼,



尋日又玩咗一日無沖到,都係洗完白白先去打針好d...







個衰妹比之前合作咗小小,只係個頭唔比掂,



所以個頭就由佢自己乾啦!







無梳過始終都係踭咗d...





不過無辦法啦!唔想迫佢又嚇怕佢...



洗完白白就出發啦!

無記性媽媽又發輝本領,

烚咗肉又唔記得帶,連最重要o既針咭都無帶,

唉!去到問下姑娘可唔可以照打啦!

佢o地話可以,下次經過開先比醫生簽翻名,

去到一個人都無,磅完重就入得去啦!

醫生想掂菲比時佢已經e起棚牙,

我就同醫生講佢會咬人,個姑娘就一手拉咗菲比過去,

然後就攬住菲比...咁就搞掂啦!

不過之後先醒起,原來醫生又無檢查下菲比,

又無同佢探熱,咁求其就完成咗任務,

仲好開心醫生今次終於無話菲比過瘦啦!

原來係醫生根本就無掂過菲比...

不過總算順利完成任務啦!

上年打針4-3-2011

2.60KG

今次打針5-3-2012

4.15KG

一年重咗3磅幾,唔知多定少呢?

4 則留言:

  1. 差唔多啦!
    [烈女菲比03/09/2012 17:52:28]9磅又好似好重,但模落菲比又好似皮包骨咁...

    回覆刪除
  2. 嘩, 連續兩日都打針??....4-3-2011 打完, 5-3-2011 又打??
    [烈女菲比03/09/2012 17:53:08]咁都比水媽發現,改咗啦!thx...

    回覆刪除
  3. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年3月9日 凌晨1:08

    個醫生咁求其, 最基本探熱都無架, 發燒唔打得針架, 唔好過肥就好, 菲比鐘意跳, 跳得多對佢腳仔唔好!!!
    [烈女菲比03/09/2012 17:54:13]個醫生一見到菲比e牙已經縮手,我再同佢講菲比會咬人...

    回覆刪除
  4. 一年重3磅幾?睇個percentage都多架,菲比飲肥仔水呀?hahaha!
    [烈女菲比03/10/2012 12:14:30]菲比就係唔多食o野先重得咁小,按照佢身形應該唔止咁o既磅數,一年重3磅幾,但佢依一年o黎身長長咗成陪喎!

    回覆刪除