2012年3月22日 星期四

鑽到無得瞓之益咗菲比豬


樓下裝修,已經幾日無覺好瞓,

見今朝無帶相機同電話,散步一張相都無同菲比影,

反正係屋企都瞓唔到,所以帶菲比去行多轉,

無端端益咗菲比添...



四點零鐘樓下D球場無咩人,早上想搵個無人o既球場都幾難,

有o既可能跑兩跑又有人o黎!下晝反而好多球場都無人,

可能我真係太小依個時候出街啦!



一睇菲比個樣就知佢有幾開心啦!

見到佢依個樣,真係無選擇錯啦!

情願同佢落街跑下開心下,

好過係屋企聽果d鑽o野聲,

菲比依幾日係屋企都無覺好瞓,又變咗個無牙婆啦!



出o黎跑多轉,等佢攰d,返去就算幾嘈都照瞓...



睇落就好肥,但係其實得d毛...小黑熊...



係一邊門口出,係另一邊門口入,第一次真係比佢嚇死,

跑咗出去,叫極都唔返來,叫多幾聲有隻手係後面抓我,

原來個衰妹係另一邊跑咗返o黎!我又淨係向住佢跑出去o既方向叫佢,

所以佢抓我話我知佢係後面?!?



經常咁跑出跑入



見係個日候無人,由佢自己跑下啦!

有人又驚佢吠人,唔會比佢咁跑法啦!



又o黎stay,無難度啦!成個球場都無人...



仲可以坐好耐添...



大半個鐘,咩都夠啦!



菲比話仲未夠,跑下樓梯先...




1 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年3月26日 凌晨2:02

    其實菲比係叻女黎!! 俾多D耐性同鼓勵佢啦~
    [烈女菲比03/26/2012 20:47:28]謝謝壽媽支持,我會努力啦!

    回覆刪除