打針十分順利,不過打完針先係惡夢o既開始,
唔知係唔係醫生支針桔傻咗菲比,
定係雖然感覺順利,但其實又嚇親依隻細膽狗菲比...
離開診所,我就去咗買o野!去咗吉之島12蚊店,
要買包片片比菲比先得啦!佢應該就o黎第二次起水,
塞咗佢入狗袋一陣,佢不停用個鼻頂個狗袋,
搞到個鼻鼻又流血,之後去咗買其他o野!

比錢人時個衰妹想咬人,人o地找錢佢就狂吠人,
平時係地下見到單車先會樸同吠,
但係打完針後抱住佢都想樸去單車到,
係車上面又唔瞓,一路望住條街,見到有人踩單車、
有人掃地、有人推住垃圾車、甚至跑緊o既人佢都吠一餐,
好彩個司機無要求菲比入狗袋,唔係都唔知點好,

實又頂到個鼻流血啦!
夜晚細佬帶咗個朋友返o黎!佢就不停吠人,
完全失控,鬧又唔得,拍佢個咀又唔得,

困佢係房佢又狂抓門,完全無佢辦法,
菲比,妳再係咁我都唔知保得妳幾多次呀!
遲早比人打o架喇!
唔知係唔係醫生支針桔傻咗菲比,
定係雖然感覺順利,但其實又嚇親依隻細膽狗菲比...
離開診所,我就去咗買o野!去咗吉之島12蚊店,
要買包片片比菲比先得啦!佢應該就o黎第二次起水,
塞咗佢入狗袋一陣,佢不停用個鼻頂個狗袋,
搞到個鼻鼻又流血,之後去咗買其他o野!

比錢人時個衰妹想咬人,人o地找錢佢就狂吠人,
平時係地下見到單車先會樸同吠,
但係打完針後抱住佢都想樸去單車到,
係車上面又唔瞓,一路望住條街,見到有人踩單車、
有人掃地、有人推住垃圾車、甚至跑緊o既人佢都吠一餐,
好彩個司機無要求菲比入狗袋,唔係都唔知點好,

實又頂到個鼻流血啦!
夜晚細佬帶咗個朋友返o黎!佢就不停吠人,
完全失控,鬧又唔得,拍佢個咀又唔得,

困佢係房佢又狂抓門,完全無佢辦法,
菲比,妳再係咁我都唔知保得妳幾多次呀!
遲早比人打o架喇!
可能打完針唔舒服, 所以要發洩下.
回覆刪除[烈女菲比03/09/2012 17:58:01]希望係啦!打完針一個星期唔可以落街,星期日先知道佢仲有無問題...
可能打完針真係有D唔舒服, 菲比有幾耐無去跑下發洩精力呀? 人同狗一樣都會有壓力, 要俾適當運動佢先得, 如果可以, 每日帶佢出街行一陣, 半個鐘都好, 等佢跑下接觸下其他朋友仔, 佢都需要社交的, 如果時間唔許可, 係屋企同佢玩下波仔
回覆刪除[烈女菲比03/09/2012 17:58:52]壽媽,菲比打針前果日咪去咗沙欄玩,不過依兩個月真係少咗帶菲比去街...
睇5出哩個小朋友都幾惡架喎, 會5會你你過份縱佢呢?
回覆刪除[烈女菲比03/17/2012 10:38:12]嘻嘻!好多人都係咁講,可能因為我對佢唔夠惡啦!