尋晚返工突然醒起師兄佢o地上次上黎教過我點令菲比唔吠單車喎!
因為好耐無同佢落街散步,所以完全忘記晒添...

所以今朝收工一返到屋企就同菲比落街...

預備埋零食,係見到單車前就no定佢先,
佢無吠就good佢,等駕單車走遠咗就扮驅趕駕單車...

效果都幾好,最少迎面黎o既單車十駕菲比吠咗一駕左右,
始終都係我反應比較遲鈍,成日都駕單車駛到埋黎先發覺,
而後面黎果d單車,十駕有八駕都係菲比發現先,

一見佢唔行就no佢,因為我知佢應該見到單車,
但都太遲,單車已經到咗,佢都吠咗,
之後就再no佢啦!再繼續扮驅趕啦!

到後來有單車經過我都唔記得no佢,
但菲比就淨係望住駕單車,無吠佢喎!
我即時好開心咁good佢啦!都未試過係條街到good得咁大聲,
咁大反應,哈哈!唔知有無嚇親人呢?

今日我o地去咗依個公園,以前成日都同媽媽細佬一齊o黎!
宜家就得翻菲比自己o黎!對上果次都有腰腰陪跑...

無人陪跑陪玩,菲比唯有自己同自己玩啦!
媽媽真係有氣無力陪妳跑啦!

好彩佢都玩得好開心...

明明跑緊上樓梯,見我無跟去就即時掉頭...

企定定好似想問我做咩唔跟住佢呀!

影咗好多張相都無郁...



菲比以為自己係咩呢?竟然咁樣一跳就跳過幾級樓梯...

好彩地下唔係硬啫...



細個可以跑上滑梯,反而宜家大咗跑唔上喎!

比佢笑屎...



開心的早上,比大頭蝦媽媽唔記得帶水破壞咗啦!
本來可以玩耐d,但無水唯有返屋企啦!
本來可以玩耐d,但無水唯有返屋企啦!
玩sir 滑梯D相好好笑呀,菲比真係超活潑呀!
回覆刪除[烈女菲比03/27/2012 20:15:06]
[壽壽, 悠悠, 灰灰回覆03/27/2012 17:09:30]mama, 你腍多左
[烈女菲比03/26/2012 20:45:53]唔知係唔係過度活躍...
GOOD girl!睇見佢玩得咁開心,你真係耍多D帶佢落去玩呀
回覆刪除[烈女菲比03/27/2012 17:16:22]係呀!佢落咗幾日街後情況都無咁失控,唔會見人就吠啦!