2012年3月21日 星期三

散步加練習


尋日咁失控可能因為太耐無落街,

所以今日又帶佢落街散步,

希望佢唔好再失控,都想同佢練習下課堂學o既o野!

每次係課堂咩都唔肯做,唔知係唔係因為係屋企得我同佢,

課堂有好多人同狗o既關係呢?



今日果然無尋日咁失控,

但見到垃圾車、單車、跑緊o既人...都係會吠,

依d已經習慣咗,盡量都會係佢吠之前叫停佢先...



見佢乖乖地,放繩比佢跑下啦!


好耐無o黎依個公園啦!菲比對依個公園都好熟悉,

細細個就o黎玩,曾經仲日日都係到玩成半個鐘...



一o黎到就自己走上去玩啦!



以前我要坐係一邊,等佢唔好咁多出口走咗去,

宜家我企係側邊佢自己係上邊玩,sir完滑梯,

又自己係樓梯走翻上去...



不過佢好吠唔吠,走去吠個保安叔叔,

結果人o地唔比佢係到玩啦!



無辦法啦!鬼叫妳吠人咩!抵妳無得玩...


我o地行去另一邊,試下一路行一路同佢eye contact,

佢又ok喎!一望佢佢就坐,順便試埋stay先,

係課堂十次十次都唔肯做,但係係街又ok喎!

街都有人有狗,都唔明點解佢係課堂死都唔做,

連叫佢坐低都難過人o既!


2 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年3月26日 凌晨1:59

    菲比會自己玩sir滑梯,果然膽色過人~
    [烈女菲比03/26/2012 20:48:18]因為細細個未識驚o既時候就玩開掛...

    回覆刪除
  2. 叻女!識sir滑梯,乖乖唔敢玩架!你仲識聽指令100分!
    [烈女菲比03/27/2012 17:18:27]菲比又真係唔怕滑梯喎!細個訓練有數,指令佢就要睇心情啦!未必次次肯做...

    回覆刪除