2012年3月20日 星期二

失控之散步




菲比原來有成兩個月無落街散步啦!

因為凍啦!地下濕啦!腳仔流血啦!唔啱時間啦!...

總之就係媽媽懶啦!搞到菲比咁耐無落街散步...



咁耐無落街,緊係開心啦!



不過個衰妹見人就吠,抱住又吠,自己行又吠,見到狗又吠,

見到單車、垃圾車更加厲害...



吠到我都唔好意思,差啲想係街到發顛...


好似d師奶鬧仔咁...好彩我啲EQ唔係太低,我忍...



明明係球場跑緊,仔狗係幾條街咁遠,

菲比一支箭咁又吠又跑標出去...



都係上翻條拖帶先...



唔使係到扮可愛喇!今日係唔會再放你自己跑啦!



菲比﹕比我跑多陣啦!



咁都唔得...


有狗帶一見狗都標,又係到吠吠吠!

菲比,妳係唔係以為條街係妳o架!



將佢綁埋一邊扮唔要佢,


點知個衰妹都唔知驚定唔驚!



又叫到超可憐,


但又笑笑口喎!

不過之後佢定咗d,無見人就吠...



2 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年3月26日 凌晨1:57

    菲比咁耐無落街散步,心情一定興奮, mama你要勤力D 喇
    [烈女菲比03/26/2012 20:50:14]其實除咗散步外,我差不多每個星期都有帶佢去玩o架!

    回覆刪除
  2. 兩個月冇散步....又好似....耐咗D wor
    [烈女菲比03/27/2012 17:19:24]菲比﹕係囉!都唔明我阿媽點解成日都有咁多藉口唔帶我去散步...

    回覆刪除