2011年10月1日 星期六

不是整估


今次唔關我事的,唔係我整估菲比,

係我打打下機發現,所以影低佢...



我發現菲比時佢已經穿咗入我條睡褲到...



不停掙扎想整甩佢...



睇見就覺得好笑...



以菲比除衫咁叻,又點會除唔到條褲丫!



點知轉個頭佢又穿翻入條褲到...



跟住又上演除褲記...



今次好似無之前咁容易整甩條褲...



都fing咗一陣都仲未除到...



轉個鏡頭菲比就攬住條戰利品lu...


2 則留言:

  1. 係唔係冇人同佢玩, 悶到自己同褲褲玩呀?
    [烈女菲比10/04/2011 00:31:16]可能係啦!尤其是我返工前換衫,佢真係一咬就唔肯放,有時都會由得佢,等我返工時佢都有件衫玩下,到我放到先放去洗...
    [三水媽回覆10/03/2011 14:08:10]因為有你地陣"除" 囉, 哈哈
    [烈女菲比10/03/2011 14:02:35]佢好鐘意趁我換完衫就咬咗我d衫去,有時比佢收咗係枱底,有時比佢咬到濕晒,有時我除咗件衫都未放低佢就跳上來咬...佢好鐘意咬衫褲鞋襪o架!最鐘意過我媽咪間房偷毛巾...

    回覆刪除
  2. 哈哈,菲比今次都吾係比你整古,係佢自己係到玩
    [烈女菲比10/04/2011 00:32:09]係呀!我見到都嚇一跳,菲比平時最唔鐘意就係放o野係佢個身到,點知佢自己又走咗入條褲到...

    回覆刪除