2011年10月30日 星期日

晚上散步


星期日,好似好多個星期日都無陪菲比啦!

本來諗住同菲比去大尾督反下,

點知尋晚無瞓,今日一瞓瞓到成四點,

食下o野已經五點幾啦!

自從返中班後都無係屋企食過晚飯,

今晚都係留係屋企同屋企人食下飯,

所以又無去到大尾督啦!

咁唯有夜晚同菲比去散步啦!

我o地又去咗一田側邊個公園,



菲比仲係超細膽囉!一去到就成日想樸返我到,

一抱起佢就鉗實我唔放,好辛苦先放翻佢落地,

點知一隻狗狗走埋o黎佢就...



依隻芝娃娃細隻過佢好多,所以佢唔驚,

不過人o地一郁,佢就又想樸翻上我到...



係果到個幾鐘頭,全程無離開過我,

除咗去聊隻芝娃娃,不過都唔係走得太遠,

個個都話佢痴身,正一痴媽B...



咁多狗狗唔去一齊反,企係我腳邊做咩呀!



菲比﹕快D抱我呀!唔係我發火o架!



本來已經驚驚o既菲比,一見到依隻狗,

即時不停樸我要我抱佢,唉!唔想嚇親佢,

都係抱起佢啦!



見佢咁驚,試下佢肯唔肯入狗袋,

即時九秒九成隻捐咗入狗袋,

不過我諗住攞電話影相時佢又伸翻個頭出o黎啦!



玩到咁上下,要返屋企啦!

由公園行返屋企大約二十分鐘,

佢全程無用狗帶,又無樸單車,因為我會先事no咗佢先,

只係有兩次有人跑緊步,我見佢無咩o野!

所以無no佢,佢就想去樸人,但一叫就即刻返o黎!

都未至於樸到人o地隻腳就返咗o黎啦!

GOOD,以後放狗輕鬆得多啦!


3 則留言:

  1. 第一張相果隻係福仔. 我星期六都落咗去
    [烈女菲比10/31/2011 12:27:00]係掛!佢係第一隻到,佢話星期六晚好多人,不過我星期六要返工,去唔到...

    回覆刪除
  2. 菲比 , 你雙眼發哂光 , 好嚇人呢~!!
    [烈女菲比11/01/2011 00:19:54]手機影o既相都係隻眼發光o架!唔知點解呢?

    回覆刪除
  3. 菲比ma, 你放繩唔驚佢走甩呀, 我驚佢突然比野嚇親就會狂跑呀, 好多狗狗都係咁走失架, 小 心 d 呀!! 你平時都有夜晚去一田隔離空地玩? 我都好耐冇去了!!
    [烈女菲比11/08/2011 19:04:48]菲比放繩後會一路跟實我,寸步不離,比野嚇親佢會即時撲我抱佢,除咗追單車外,無野可以令佢走開的,不過一同佢講返o黎或者叫佢,佢就會走返o黎啦!刹手簡係beybey佢就即時九秒九跑返o黎!

    回覆刪除