自從為咗要帶菲比去訓犬班而轉咗中班後,
真係懶咗好多呢?每日都瞓到返工前先起身,
跟住放工先夜媽媽放菲比,跟住就整下o野,
睇下電視,起碼都成四、五點先瞓,
跟住又臨返工先起身,所以都無時間去買材料整o野食比菲比,
菲比通常隔日有烚肉食,而乾糧就長期供應,
不過都係倒多過食,真係好想忍心d餓佢幾日,等佢食翻乾糧呢?

有一日菲比食緊佢o既鴨肉同雞柳,
我食緊手打烏冬,比小小佢試下,點知一試就出事,
佢坐係到等我比烏冬佢食,d鴨肉同雞柳唔食,
菲比真係識食,情原食手打烏冬都唔食d鴨肉同雞柳...
所以第二晚偷咗阿媽一個節瓜滾湯,加d雞柳同節瓜粒同手打烏冬,
就成為菲比的美味午餐啦!唔係應該係晚餐先啱...

佢真係好鐘意依個烏冬...

食得好快...

起初仲以為佢會食剩d節瓜...

最後係清兜,仲要lam埋個兜邊添...

唔知點解菲比每次食飽後都會係我張床發癲...

所以每次佢一食飽我都日要九秒九同佢抹咀,
如果唔係我真係要日日換床單呀!

媽媽﹕菲比...
菲比﹕咩事呀!
媽媽﹕不如你以後食翻乾糧好唔好呀!
淨係過年過節先HM啦!

菲比﹕唔係掛!真係咩心機都無晒呀!
我估計菲比食多幾餐烏冬都唔會食架喇, 我隻仔都係咁. 好易食厭野架!
回覆刪除三水仔又係好鍾意食完野之後o係 sofa 到典來典, 點解架呢??
[烈女菲比11/08/2011 19:12:39]菲比暫時都仲好鐘意食烏冬呀!我估隻隻狗食完野都係咁,只係睇佢o地自己搵咩地方...