2011年10月11日 星期二

幾個月前


依編blog應該係幾個月前打的,

但我一路都想等完成後先打,

點知到今時今日都仲未完成,

唉!真真失敗...



生日o既時候要求朋友送咗部過膠機比我,

等我可以將菲比d相過膠後貼出o黎...



張張都要過,有排過啦!



最後將部份相剪剪剪,貼貼貼...



就整咗兩張大相啦!



終於搞掂,菲比係到睇緊自己d靚相...



如果比錢人o地過,依到都要成舊水呀!


2 則留言:

  1. 過膠機都有, 勁!!!
    [烈女菲比10/13/2011 12:36:01]因為之前晒咗一批相,晒相六十幾蚊,過膠就要百幾蚊,所以諗諗下不如買部啦!咁啱生日,就叫朋友送,佢又一開口就答應,我仲要佢買埋膠片添...

    回覆刪除
  2. 一部過膠機幾錢到啊?
    [烈女菲比10/13/2011 23:37:39]我果部四佰幾,有d好似三佰幾都有...

    回覆刪除