今年係菲比o既第一個中秋節,
本來想買個燈籠比佢的,
但諗到菲比依個破壞王,肯定唔使半日就整爛個燈籠啦!

最後買咗個瑩光彈彈波比佢...

暫時都仲好鐘意...

但彈彈波唔可以帶出街,
所以買多筒瑩光棒...

雙色的都係貴$5,當然買雙色的啦!
但原來玩起上來同單色的一樣...

幾個閃燈掛飾,
買埋比菲比媽媽同細佬芝麻仔,
但最後因為無見面而益咗腰腰...

菲比﹕媽媽,依D咩o黎稼。
媽媽﹕係今晚比您反稼...

試下個造型先,今晚就戴住依條口水肩去反啦!

菲比﹕又要戴口水肩...

媽媽﹕係呀!咁樣靚d丫麻!不過好似大過頭,
咁好容易比您整甩的,都係加工下先...

夜晚食完飯準備出發去行海濱時發現菲比原來係不知不覺間大個女啦!
仲以為係以前已經大個女咗添...即時同佢著翻條褲褲先...

加埋幾支瑩光棒係身,再田掛埋個閃燈掛飾係頸,咁就可以出發啦!

菲比成晚追住腰腰,佢同佢媽媽一樣,唔比識得的人行佢前面,
如果唔係就會不停吠,不停追,腰腰又叫唔聽,係咁跑係佢前面,
攪到我拉住菲比行咗個零鐘就好似行咗一日咁,
成身散晒...

菲比好開心呀!

同媽媽影翻張相先...

行下坐下,食下生果,
我o地未行到盡頭就要掉頭啦!
好驚腰腰扭眼瞓...

腰腰個頭比佢大家姐大得多,佢大家姐第一次咁整都己經係小一,
但佢大家姐就啱啱好,唔會跌,而腰腰個頭太大,所以成日都跌...
就係咁就過咗一個平淡而開心o既中秋啦!...
Hi菲比, 你好可愛呀!!!
回覆刪除[烈女菲比09/16/2011 10:04:49]Hello,壽壽、悠悠、灰灰,好高興認識你o地呀!
點解你會以為佢之前已經大個女既?嘜吾係一黎就會黎好耐既咩?
回覆刪除[烈女菲比09/16/2011 10:06:42]我都唔知會o黎幾耐稼!因為我阿嫂隻QQ得好少咋,通常係地下都係發現少少,唔會太多,但菲比就到宜家都仲有,攪到我D床單都有,地下都有好多一點點...
都話佢冇胃口係就嚟大個女啦
回覆刪除[烈女菲比09/16/2011 18:12:46]佢大個女前一兩日成日都想un,但次次都比我鬧...