菲比﹕媽媽今日又好衰呀!
去食海鮮唔預我...

無辦法啦!去到深井咁遠,妳又唔入狗袋...
我o地今次一行九人,係荃彎買咗仟七蚊海鮮,
舖頭係有個同事以前係果到做過,
佢依晚都好慘,見人o地咁忙,經常都要幫手,直至飲到醉醉地...
舖頭收我o地九佰蚊加工錢,我o地九個人自己帶咗支紅酒同黑牌,
竟然仲飲咗成五佰酒同汽水,
(唔係應該話六個人飲酒)我同另一個同事係滴酒不沾的,
我都飲咗三罐汽水...

食食下先記得影相,碟蝦同腳趾已經食晒啦!
而花螺都係得翻兩粒...

最愛瀨尿蝦,個味煮得好好...

個蠏麻麻地,我阿媽炒仲好味...

鮑魚我鐘意清蒸多d...

東升蒸得啱啱好,d肉一d都唔(鞋),
不過我唔愛啖啖肉的魚,
所以淨係食咗小小魚腩同兩塊面珠(登)...

蒸扇貝,無咩特別,同樣阿媽都煮到...

九個人每人兩隻,但我食咗一隻就食唔落啦!
味道都唔太吸引,無謂要肚皮受罪啦!

依個燒汁聖子等一次食,味道真係好好,好好味,
但每人得一隻,本來我都可以食三隻的,
有倆個同事掛住傾計,我就叫佢o地快d食,唔係我就食咗佢...
點知兩個都叫我食咗佢,但我實在太飽啦!

燒汁聖子上的洋蔥好好味,所以要咗碟燒汁洋蔥,
依碟洋蔥等咗我o地個幾鐘頭,仲以為佢o地去咗種洋蔥添...


走時見到一把既唔可以(姐)太陽,又唔可以擋兩的(姐),
都算係奇景之一,點解之前無人寄信去千奇百趣...
我一定比十個趣...

點飽都好,一聽到甜品就...
當然要試啦!




我的什果綿綿冰,d爆珠比人搶食晒,
我自己得翻幾得咋...

我o地六個人,有個唔食榴槤的,
每人又叫咗一個甜品,
都食咗兩盒...
你d同事都好飲得下喎
回覆刪除[烈女菲比09/20/2011 23:32:51]唔算多啦!我諗佢o地果晚顧住食海鮮,所以都飲少咗!
菲比你個樣真係好似好嬲啊.d海鮮我又冇咩興趣,反而d甜品就好似好好味啊
回覆刪除[烈女菲比09/20/2011 23:31:46]每次我出門口菲比都會唔開心稼!我同菲比都好鐘意食海鮮,不過就唔敢比咁多菲比食,怕佢皮膚敏感,不過菲比差不多晚晚都食魚魚撈飯...d甜品又真係幾好味,而且價錢又唔貴...
食咁多嘢都算平呢~!!
回覆刪除[烈女菲比09/20/2011 23:29:26]係呀!同事自己係荃彎買海鮮,果間舖頭佢以前又做過,所以收得平d...