2011年9月25日 星期日

再去巴希雅


星期日,堂妹打o黎問有無地方去,我話無,佢話不如帶d狗去反,

本來諗住帶佢o地去鹿茵山莊游水,但原來菲比正處於發情期,

唔可以游,咁唯有改去公園啦!不過下午突然又落雨,

咁邊到都唔使去啦!後來堂妹打o黎話去巴希雅燒o野食,

心諗又要放假留菲比自己係屋企,佢突然話佢帶妺妹去,

咁既然妹妹去,我o地菲比都唔執輸啦!一於一齊去...



菲比未出發先興奮呀!d相全部用手機影的,所以對眼全部好似著火咁。



同媽媽影翻張相都唔得...



一見到佢個親生媽媽就...



菲比今日都幾乖,好多時都自己係狗袋到反...



因為原來袋入面有個朋友仔係到...



我都唔知幾時放個公仔入去的,

可能係之前想氹佢入去時放入去的...



菲比﹕唔好搶我個朋友仔呀!



本來諗住燒雞軟骨比佢兩毎,但等咗成晚都無雞軟骨,

最後佢o地一狗食咗兩條多春魚...



妹妹自己坐...菲比偷飲咗一啖啤酒...



菲比﹕我無醉呀!

DSC01109

人o地本來得蜆,有一次有個阿叔教我o地放d瓜,洋蔥,蕃茄...

會好味d,d蜆又唔使咁喊...平時d蝦成日都燒到乾晒,

今次見無蕃茄就將d蝦放入去煮,都係鞋,麻麻地...

比咗半隻菲比同妹妹食...



睇下菲比見到條多春魚隻眼變咗心心...



又同媽媽反埋一堆...



今日影咗好多張自拍,最靚都係依張...


今年二月二十七日,未打齊三針的菲比第一次去巴希雅...

2 則留言:

  1. 我想問下菲比第一日起水係幾時,係咪會黎好耐家?菲比你笑得好開心啊
    [烈女菲比09/27/2011 00:34:59]菲比第一日起水係中秋節果日,佢十個月零五日大,到宜家都仲未完,我問過堂妹,佢阿媽都係好快無,都唔知點解菲比會咁耐...
    菲比有街去就會好開心...

    回覆刪除
  2. 原來菲比咁細個咋? 佢真係會認得親生媽媽嗎?
    三水仔都有去過巴希雅呀, 莫非你地都係住大埔?
    [烈女菲比09/29/2011 15:34:38]好少去呀!不過我o地中秋果冕都有經過,都見到幾隻貴婦...
    [三水媽回覆09/29/2011 11:04:34]你有冇去一田隔離個空地玩?
    [烈女菲比09/29/2011 01:43:31]係呀!我o地都係住大埔的...
    [烈女菲比09/29/2011 01:43:09]菲比最近少見媽媽,佢應該認得媽媽的,不過佢對佢媽媽o既媽媽,即係我堂妹比較熱情,但係我堂妹就唔理佢,因為佢一抱菲比,菲比就會請佢飲茶...

    回覆刪除