2011年9月16日 星期五

衰人媽媽



菲比﹕都唔知點解媽媽成日都要整估我o既!



菲比﹕又同我夾夾仔,我唔比妳影...



媽媽﹕菲比,妳唔鐘意將夾仔夾係頭上面,

咁不如試下夾係手仔到丫...


菲比﹕我都唔制呀!

我會乖乖比妳影喇!



媽媽﹕咁就乖啦!但係妳都唔望鏡頭...


菲比﹕咁得未呀!



菲比﹕又咩事呀!點解我變咗村姑o既!

依樣o野好似唔係咁用喎...



哈哈哈!依條係小朋友的小褲褲,

本來諗住買比菲比的,

但佢又唔肯著,咁試下可唔可以套係頭到,

等佢食飯時耳仔唔使掂到d食物囉!



菲比﹕我唔比妳影,好快d幫我除咗佢...



菲比﹕快d幫找除咗佢呀!


2 則留言:

  1. haha..菲比又比mame惡搞了
    [烈女菲比09/21/2011 10:23:53]菲比﹕我媽媽成日都整估我...

    回覆刪除
  2. 菲比你今次真係比媽媽整古啦,哈哈
    [烈女菲比09/21/2011 10:24:28]菲比﹕唔知媽媽幾時先至唔整估我呢?...

    回覆刪除