話咁快,肥B就經歷佢狗生第一個十............個月lu...
思前想後,左顧右盼,
最後都同肥B剪咗新裝,
同之前好似差唔多,不過就無咗之前o既SNOOPY樣lu...

媽鎷﹕肥B,點呀!鐘唔鐘意個新LOOK呢?
肥B﹕好似唔夠爽喎!可以剪短D仲好呀!

媽媽﹕夠短喇!我怕到妳一歲時剪唔到其他裝呀!
肥B﹕唔係掛,又要剪,即係又要係寵物店幾個鐘...

媽媽﹕唔好咁無心機啦!每次我都好準時去接妳,
都唔會留係寵物店太耐...
肥B﹕但係我真係好驚驚丫麻,
(肥B可能有分離焦慮症呢?每次分開一陣又好,幾個鐘都好,
再見翻面時佢就會好肉緊,經常抓到我條頸,手都花晒...)

媽媽﹕無辦法啦!媽媽唔識自己同妳剪,唯有出去寵物店剪啦!
但係妳每次返o黎都會整定飯仔比妳食喎!

菲比﹕咁又係,仲食到lum lum脷添...

菲比,笑下啦!

菲比﹕媽媽我仲未驚完呀!

菲比每次去完寵物店都要好耐先復原...

總係會無o黎精神一段時間...
肥B,媽媽祝您十個月大生日快樂!
仲有兩個月一歲喇!要乖D喇!唔好再唔比人摸喇!
做個人見人愛o既小朋友...

菲比﹕係唔係唔好咁呀!...
菲比, 我話比你知吖...............我都唔鐘意去美容架~!!
回覆刪除菲比﹕係呀!所以媽媽每次o黎接我都比我抓到周身花晒...
回覆刪除菲比你剪完毛之後好令女,真係好得意啊.菲比你隻耳仔d毛都留得好長啊,吾知芝麻之後會吾會有咁長呢,不過奶昔要留到咁長一定好有難道,因為佢天生隻耳仔好短.
回覆刪除[烈女菲比09/10/2011 10:26:42]菲比耳仔d毛由出世到宜家都未剪過,我每次都只係叫佢修下唔好剪,所以先有咁長咋...原來奶昔耳仔好短,不過我諗都可以試下留長佢,我成日都想同菲比扎(邊)仔...